God morgon!

Jag har precis kommit ut ur duschen och nu är det väl snart dags att plugga...åh gud va jobbigt...

Igår då? Jag och Larnie åt middag vid typ 21.30 och kollade på senaste Vampire Diaries avsnittet. Det va helt sjuuuukt bra ju!! :D:D (Jag älskar verkligen det där programmet! Vill nog ha det i födelsedagspresent...hmm... :) )
vid 1 drog vi till grabbarna som ringt x antal gånger *host*. Stannade där i nån timme och sen körde jag hem Jacob (det va ju på vägen, klart man kör då :) ) och sen körde jag hem Larnie och drog hem till mig. La mig ganska direkt och vaknade vid lite olika tillfällen på morgonen. En av gångerna var det för att min älskling messade mig <3

De senaste dagarna har våra grannungar kommit hit och typ kollat på tv haha, hängt lite här. Dom plingade på för nån timme sen och jag och Amanda orkade verkligen inte haha, bra grannar bra. Jaja :)

Idag är planen som sagt att plugga (möh) och sen träffa Madde, ingen aning om vad vi ska göra men vi hittar nog på något.

Cp dator...tänkte lägga in en bild men bluetooth saken fungerar inte! Det funkade ju igår!! :(

Ha en bra och solig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0