Nam nam nami nam!

Det är kul att säga "nam nam nami nam" :D många säger omnomnomnom de gör jag visserligen ibland oxå men mitt fina uttryck är nog ändå "nam nam nami nam"! haha :D Dricker vaniljte med honung nu, de är verkligen nam nam nami nam! :D fett gott! Kollar även på biggest loser, ja jag gillar de programmet :P haha. Taggar för Greys anatomy ikväll! Ja juste...jag borde kanske plugga lite.

Usch jag har så jävla mycket att göra tills v.47...fem veckor men veckan direkt efter lovet har jag 4 prov och en inlämning :O veckan efter de har jag ett till prov :O hej skolan försöker döda mig? i think sooo...möh. Erik tycker att jag borde anmäla det för typ skolstyrelsen eller skolverket eller nåt...men jag orkar inte skapa sånna problem. Just have to suck it up!

Idag va jag übertrött menmen tog mig upp ändå (precis som jag sa förut, jag kommer alltid upp!) va i skolan hela dagen, 3 lektioner och 2½ timme projektarbete. Det kommer bli så jävla kul det vi gör! :D taggaaaaaad? oh yes :D stötte på lite problem men ja kom på att de fan bara är ett positivt "problem" :D

Nee nu ska jag dricka upp mitt te och kanske plugga lite smått. Ttyl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0