Liten update men inget löfte om förbättring!

Hallå, det var ju ett jävligt bra tag sen man skrev nu. Funderar på att börja igen men jag lovar inget. Det har ju inte gått så bra förut. Menmen...jag är så nöjd just nu! har haft z-dag idag och då bestämde min etologi lärare att vi skulle till skansen. Har varit där 3 timmar idag. Någorlunda boring men hade rätt sällskap så de blev kul! Jag menar föreläsning, titta på björnar en timme, föreläsning är ju inte så kul. Efter vi va klara käka ja o Thessan på nå tacoställe, goooott :D Sen gick vi in på åhléns och skulle köpa nya mössor osv. Ett råd: släpp inte in 2 tjejer med grov beslutsångest in i en affär. De tog oss en evighet att bestämma oss :P Men vi va sjuuuukt nöjda efteråt :D Jag sitter med min awesome mössa nu och är typ helt kär :D Köpte en matchande halsduk! Sjuuukt nöjd! :D lila liksom!! :D:D:D i love purple <3

Imorgon har jag hela 50 minuters skola! Fast jag ska nog stanna med HannaBanana på hålet, jag älskar de hålet. Te med en underbar Hanni liksom. Däremot måste jag plugga massa. Har sjukt mycket till efter lovet och jag kan ju liksom inte spendera hela lovet pluggandes! Nee...jag måste ju klara av period ett, sen blire roligare kurser i period 2 och 3. Däremot är jag typ sjukt depp över att ja ska ha lunch själv :( eller iofs har ja de med Lisa så de blir säkert bra :)

Igår gjorde jag typ inget, va lite med min sötnos! Han är så fin (mihihi nu kan du inte säga emot mig :D ). Har haft några sämst veckor nu men han piggar upp mig för de mesta, makes me happy :) Vad skulle jag göra utan honom liksom? <3

Aja nu borde jag egentligen läsa min svenska bok. Det är iaf en början på min enorma hög med saker att göra, usch...blir bara stressad över att tänka på de. Under sommaren insåg ja att jag får svårt att andas i stressiga situationer, vi trodde de va astma och 2 läkare sa att de inte va det. Dock fick jag medicin ändå. Sen har jag insett att det faktiskt är under stressiga situationer jag får svårt att andas, jag gör även underliga saker i sömnen när jag är stressad eller nervös, haha. Hey i'm weird? or just awesome :D aja nu måste jag väl ta tag i läsandet...möh :( Efterlyses: Motivation?! HELP ME, PLEASE! :(



Nu ser man inte färgen så bra, men tänk er en härlig höstlila! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0