God Natt.

Pappa kom precis in i mitt rum och sa att jag borde lägga mig nu. Börjar tydligen bli sent och jag måste kunna komma upp imorn. Jag kommer alltid upp, ibland försover jag mig men jag kommer alltid upp. Oavsett hur jag mår osv.

Ska lyssna på några fler hääärliga lugna låtar, fundera alldeles för mycket som vanligt och sen lägga mig. Även om sovande faktiskt inte lockar för en gång skull...

Jag ska dela med mig av två wooonderfull låtar som jag fastnat för nu i några dagar. Har gjort en hel lista med underbara låtar jag fastnat för! Haha. Menmen här är iaf två av dom, LOVE IT!:



Silverstein - The End (Lights)



Hurts - Blood, Tears & Gold


Helt ärligt förstår jag inte hur du tänker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0