I'm back

Idag har varit en bra dag! :D brandlarm på skolan på morgonen...inte lika kul dock ^^ jag frööööös!! men sen blev de varmt och skönt när jag kom in igen :) lunch med mandisen och linus etcetc orkar inte nämna alla :P (sorry) de va skoj :) och sen på kvällen så gick jag på min första körkortsteori lektion :P (haha knas mening men ni förstår vad jag menar) va lite nervis först, verkar ju svårt att komma ihåg allt. men läraren är kul och trevlig så (Y) :) däremot missade jag förra lektionen så jag har massa att läsa och massa uppgifter till nästa torsdag. men de kan jag ta mig igenom :) har även engelska, italienska och kinesiska att göra. Hello jag är duktig på att göra det jag ska? xD jag menar nu sitter jag ju och bloggar, fyller ipoden med musik och chattar :P ambitiös tjej eller vad? :P hahah aja de löser sig :P mest blir ju bara läsning! gäller bara att göra det! ^^ igår så köpte jag ett fodral till min mobil, blev trött på den där urdåliga plasten! blev bara ett vanligt svart men ja tyckte att de såg så tråkigt ut - för tråkigt ut för mig - så jag pimpade den :D sydde fast lite olika knappar, ja tycker de blev orginellt och kul :D slänger upp en bild på det! :)



imorgon måste jag försöka ta mig till simhallen! jag är inte alls taggad men jag tränade inte idag så jag borde verkligen...mööh...linus ska inte kunna peta på min mage och kalla mig tjock längre! :P får typ tvinga mig själv dit ^^ är oxå lite orolig att mitt knä ska fucka sig igen...får vi allt se! har tränat knät lite smått på gymmet de senaste gångerna och då har de inte kännts konstigt...blir till att prova på simning igen :P om de går bra så ska jag försöka göra det 1 gång i veckan. Nu ska jag fixa alla saker som jag behöver imorn och försöka göra lite av läxorna :P iaf läsa några sidor xD

Att göra (påminnelse till mig själv):
  • Plugga Italienska inför prov
  • Plugga Kinesiska glosor
  • Läsa till sida 87 i min Engelska B bok, The lovely bones
  • Läsa till sida 105 i Körkortsteori boken + göra samtliga uppgifter!
god natt till er som ska sova! och till er som sitter vakna, ha en bra kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du verkar så himla duktig och går iväg och tränar och allt :P

jag skulle också vilja ha den motivationen :P

2010-03-13 @ 01:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0