TRÄNINGSVÄRK!

Hej jag dör av träningsvärk? haha madde drog med mig på nåt pass som heter skivstång och kondition - jag dog lite smått när ja gjorde de xD hahah nee men ja skaka som en...ja vet inte men de gick inte sååå bra...menmen :P vi ska tydligen på de nästa vecka oxå :P blir säkert bättre då :)

Idag va en vanlig skoldag, och hade min andra körkortsteori lektion efter! :D de är ganska kul måste ja säga :D
Iaf förlåt att ja inte har skrivit så mycket på typ en vecka!! har bara haft typ megamycket att göra! har fortfarande det. Måste förebereda mig lite för ett boksamtal jag ska ha imorgon på engelskan och så måste ja plugga in kinesiska glosor...skoj...klockan är 11 och ja måste göra allt de. känner mig även typ förlamad pga träningsvärken - den är liksom i rumpan och på benen - men de är bara att kämpa igenom det. ska även försöka gå o simma imorn! :D bra start på helgen liksom. Nu måste jag fortsätta med de ja har att göra, sorry för dissen men de här är viktigt! Jag ska försöka uppdatera lite oftare, jag har varit riktigt  dålig på det den här veckan :/ men ha de bra så hörs vi snart! Innan ja går ska ni få ett tips på en film ni måste se!

Film rekommendation:
Remember Me (Robert Pattinsons nya film) såg den i lördags med Åse och Aida och ja lovar att alla vi satt o grät i slutet :( så den är sjuuukligt bra! :) go see it :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0