Sunny Saturday

Idag va jag som tidigare sagt i väsby med en snygg tjej vid namnet Åse. Vi va på nåt som kallas "melodikrysset". Fuskade som fan och vann ändå inte!!! :( hur går de ihop liksom? :( men vi fick ett fint tröstpris :D mörk mintchoklad :D mums! :D och bandet som spelade va fett duktiga :D speciellt Aida! :D

Efter den roliga turen så åkte ja tillbaka till Sollentuna och åkte till stan med pappa och syrran :) Pappa ville äta ute med oss eftersom det är persiskt nyår idag :P så vi åkte till en grekisk restaurang och jag åt mig seriöst proppmätt! tzatsiki (stavning?) är så himla gott!! :D Efter den goda måltiden så åkte vi till konsum och handlade lite, bl.a. godis :D som jag nu sitter och äter...ja jag vet, i'm fat on the inside xD proppmätt och ja fortsätter äta - inte smart men gott är de! :D är lite törstig nu så jag ska ner o hämta nåt strax :) även ganska trött nu :P haha seg tjej ^^

måste även meddela att madde och jag nu har biljetter till West Coast Riot!!! :D:D:D:D:D TAGGA!! :D wiie!! :D

och en annan sak jag måste säga är att ni vet min bok ja håller på att läsa till engelskan? The Lovely Bones. Den har biopremiär 31 mars :P haha ja blev skitchockad när ja såg de :P trodde den redan va ute ^^ fett kul :D precis när ja läser den liksom! ska lätt se den på bio när ja läst klart boken, wanna join me? ;D



slänger även in 2 bilder, en på Åse från när vi va på "Melodikrysset" och en på mig just nu! Ser man att vi är kompisar eller? xD


Kommentarer
Postat av: Åse

Sjuk pwnage! Vi var awesome på att fuska och förlorade ändå. Ironiskt. Älskar bilden! Jag är crazy het. Precis som du beskrivit mig. :D

2010-03-21 @ 00:21:15
URL: http://angustia.blogg.se/
Postat av: Ossian

Snyggingarna:D

2010-03-21 @ 01:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0