Nattligt inlägg

Jag vet faktiskt inte hur länge jag orkar dansa den här dansen. Måste muntra upp mig själv, få mig att känna mig värdig och viktig nog för uppmärksamhet, känns faktiskt inte så för tillfället. Oftast brukar jag känna mig så men av någon anledning är de inte så just nu, alla har en period då dom är nere eller hur...?
Muntrades iaf upp idag av min shopping :)

Everybody's important to somebody...true or false?

Inte för att det här ska bli ett depp inlägg - verkar bli det, men måste få ur mig dom här sakerna. Måste även berätta att jag saknar morgon-sms! Man blir glad av dom, att någon tänker på en direkt på morgonen och vill prata med en direkt. Så himla gulligt. I miss them!

Aja nu ska jag sova, hörs senare. God natt, Sov gott, Dröm sött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0