Hola, Ciao, Hej, Moi, Hello, Ni hao

ännu en dag har gått, helt okej en! sov typ feeeeeeeett lite så ja va galet trött!! hade ett matteprov :( och hittade även vampire diaries i bokform! :D då blev jag glad! :D :D fast jag lånade även wuthering heights, en klassiker som jag ska försöka mig på till mitt favoritämne, engelska :D läraren tyckte inte att vampire diaries va utmanande nog för mig så ja tänkte "varför inte slå på stort med en klassiker då?" :P däremot så kommer ja byta om ja inte kommer in i den så vi får se :P lånade iaf båda, ska försöka läsa båda samtidigt, hej jag kommer bli mer förvirrad än vanligt? xP efter skolan (och matteprovet...) så åkte jag och tränade med madde, jag har typ blivit ett träningsfreak xD trodde aldrig att jag skulle bli den eller att jag skulle säga det här men here it goes; jag gillar att träna! :D

igår så åt jag med bl.a. amanda. henne har ja inte umgåtts med på typ...jättelänge? så de va jättekul att umgås med henne och massa andra :) iaf...nu är jag jättetrött, måste duscha och sen ska ja typ ligga o va skitseg resten av kvällen! de kommer bli naaaaajs :) haha kanske kollar lite på dating in the dark oxå :P verkar intressant ^^

sorry för lame uppdatering, men ja orkar verkligen inte skriva emellanåt :O iaf...nu ska ja fortsätta med allt :)



Den här bilden är tagen på
en av de bästa dagarna :) för att komma in på snyggingens blogg så är de bara att klicka på bilden! :)

Kommentarer
Postat av: Amandie

aaaw sötis :D saknat dig ^^



that relly was a great day me miss it ska vi göra nåt på fredag? kraam

2010-03-09 @ 22:36:23
URL: http://moew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0