Godisgris!

Det är vad jag är - en tvättäkta godisgris! men de positiva är ju att nu tränar jag iaf så de borde inte göra så mycket nu längre :P sitter o äter lite godis och kollar på biggest loser, jaa fett bra kombo! kolla när folk går ner i vikt medan man tjockar sig! fett najs xP ska dra till gymmet snart och träna bort de jag äter nu hahah :P dagens planer är träning och sen lite smått pluggande! får se hur de går ^^ träningsvärken från i onsdags är iaf äntligen borta :D såg ut som en jävla mupp när jag gick eller skulle sätta mig ner att sofia kallade mig en tant vid en tidpunkt xD hahaha då va de illa :P

BTW whats up med att snön kom tillbaka?! vädret ba "åh nej nu börjar våren komma, vi jävlas lite till :D meeeeer snö! :D" o alla vi ba "åh nej -.-" inte riktigt okej...men de försvinner väl tidsnog, mitt enda krav är innan min födelsedag :) haha så till maj har snön på sig att försvinna! hah gott om tid iaf :D

Nu ska jag fortsätta med mitt tv-tittande och godisätande :D som sagt - godisgris...but you still love me :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0