I'm gonna fight for you 'til your heart stops beating

Hoppas alla hade en jättetrevlig fredag! de hade jag :D umgicks med amanda hela kvällen. Vi åt massa godis, drack franks och åt på burger king. gissa om ja va mätt sen?! :P sen drog vi hem till mig och kollade på grease 2 och sen även sex and the city filmen som den muppen inte hade sett än! :P de va jättekul, thanks babe! :)
sen när jag följt med amanda till konsum för hon skulle ta bussen så pratade ja me tobbe en stund (i mitt bluetooth headset, typ underbaraste headsetet ju! :D) och sen typ började jag ändra plats på alla småsaker i mitt rum xD hahaha nu är de lite annorlunda...vet dock inte om de är bättre xD menmen..JUSTE de är ju typ 15-16års gränsenergidrycker? och igår när vi skulle köpa franks så fråga hon i kassan om ja kunde visa leg xD ser jag verkligen så liten ut? jag fyller ju faktiskt 18 om mindre än 2 månader ^^

måste även säga att jag gick och simmade igår :D *stolt* jag simmade hela 2 km (eller 80 längder för er som inte vet hur mycket det är). det är ju så mycket jag brukar simma per gång, tar ungefär en timme. och igår kom amanda och jag överens om att börja simma varje måndag efter skolan :) fett awesome :D

dagens planer är att först träffa tobbe ett tag och sen ska jag på bio med Åse och Aida :D vi ska se Robert Pattinsons nya film "Remember Me", kommer bli gaaaalet awesome :D eftersom jag har massa att göra idag så måste jag börja fixa mig nu! :) men innan ja gör de så måste ja ju dela med mig av infon att Eclipse-trailern har kommit ut!!!! :D can't wait 'til i get to see it!! :D jag vill se den NUUUU! :D Bella hör ihop med Edward, men de är så synd om Jacob då ju...jag kan ta honom istället :D slänger in trailern här på bloggen innan jag ska byta om :) Ha en bra lördag! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0