Geography Rocks!

känner att plugget går lika bra som för några dagar sen - dvs inte alls! kommer såå lyckas på de här provet...not!
aja, imorgon är de 50 minuters mahjong spelande i skolan och sen slutar jag! då ska jag plugga plugga OCH plugga! måste även läsa massa engelska. skoj!

kommer troligen försvinna lite imorgon oxå! sen på torsdag har ja prov och efter det blir de ju fan lov!!!! :D tagga! då ska ja träffa min söta maddiludd som behöver "träna höger handen" xD hahah oj va fel de kan bli!

aja ska nog läsa lite engelska o sen sova ut! vaknade 8.10 idag och ja börja 8.20...hej jag är en duktig tjej? kom bara en kvart sent dock ^^ frågan är hur vaken jag va under dagen xD hahaha aja...snart är de lov och då kan ja sova ut! hoppas ja... har sömnbrist säkert :(

aja ha de bra!! :)

geografi kan vara kul men så här glad är jag när jag måste läsa 40 sidor om klimat:


Kommentarer
Postat av: madde

geografi är kul :D avis ...



hahahah "du behöver inte träna magen du behöver träna din höger hand" hahahahah awkward xD

2010-03-31 @ 11:18:35
URL: http://minlillamadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0