forgotten...

oj hahah har tydligen glömt att skriva lite! men iaf lovet har varit najs, umgåtts med massa människor. det har varit väldigt kul :) imorn (idag, efter 12 ju :P) ska jag (borde jag....) plugga matte inför provet som är på tisdag och sen ska ja nog träffa anton på kvällen. (N) matte, (Y) träffa anton :P kommer troligen glömma matten...hej jag är sämst ibland? iaf...orkar inte skriva mer nu xD jag är även lat ^^ men ja mår inte heller så bra för tillfället :/ undra va ja har gjort liksom...aja...ska försöka lägga mig strax :P fick även ett par nya jeansleggins idag :D känner mig som en ailien i dom xD hahaha ska försöka ladda upp en bild imorn (men kommer troligen glömma de...men ska försöka) :) nattinatt cuties! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0