Corioliskraften!

Tomorrow's the big day! Sista skoldagen innan lovet och även geografiprovet! höhö...har typ fortfarande inte pluggat så mycket, hello mitt första ig?! :( Men jag orkar verkligen inte plugga...så är de. Får göra mitt bästa och om det inte är bra nog så löser jag det då. Har heldag dvs nästan alla mina ämnen. Lite pinsamt att jag inte har läst mina engelska sidor heller...vad har jag gjort egentligen?! Nee jag vet inte heller...mööh...får försöka klämma in det under lunchen och kolla igenom sidorna till geografin nu - Jag ska allt försöka, haha sista minuten eller vad?! Borde typ gå med i facebook gruppen "Vi som alltid är ute i sista minuten även börja i tid" eller nåt sånt xD Jag vet hut lång tid jag har och så och ändå gör jag allt i sista minuten!

Aja nu kanske ja i alla fall borde kolla igenom sidorna! Enligt Niklas måste man kunna massa om vindar - säger bara FUCKFUCKFUCK, jag kan inte nåt om de! (fast då kan man oxå fråga; vad kan jag?) Aja hoppas alla ni andra har en bra sista dag i skolan, och ni som inte har skola imorn borde sova hela dagen! Fett skönt :) HÅLL TUMMARNA!

Kommentarer
Postat av: Åse

If anyone can do it, you're the one! Det kommer att gå jättebra ska du se. :) Ha ett bra lov nu, så ses vi på lördag för the lovely bones - aight? :D Puss!!

2010-04-01 @ 15:37:59
URL: http://angustia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0