Legitimation...

Idag försökte jag skaffa nytt id eftersom mitt gick ut för 2 veckor sen men de va jätteknas, först gick jag till banken som sa åt mig att gå till polisen. väl hos polisen väntade jag på min tur för att få höra att jag måste ha med mig någon som kan säga att jag är jag eftersom mitt leg har gått ut...lat som jag är skjuter jag upp det...igen. Det får jag ta hand om nästa vecka helt enkelt :) efter det åkte jag hem och sen övningskörde jag med mamma, lika kul som alltid :D och sen handlade vi lite och insåg att övningskörnings skylten hade trillat av någonstans när jag kört xD frågan är bara vart? Hittar ni någon på vägen är det säker jag som har varit där :P Iaf så köpte vi bl.a. massa ätbart för den ytterst långa tågresan imorn. Maddisen ska såklart sova eftersom skrutten dygnar nu. Men jag ska försöka vara vaken och då behöver jag underhållning! Nu kanske ni undrar vart vi ska och de är ju då självklart göteborg :D inte för metaltown. utan WEST COAST RIOT :D Dagen maddisen och jag har planerat länge, kommer bli awesome :D Kommer vara där både torsdagen och fredagen. Sakna oss inte för mycket ;D

Nu måste jag sova, ska upp om 4½ timme...tjena jag kommer vara trött...wish me luck och ha de så bra i stockholm! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0