Fan-Event

HAHA faaaan va lat jag är...sitter och äter godis och gör absolut ingenting. men de gör inget. för idag ska jag få se the lovely taylor lautner och kristin stewart!!! :D gaaaalet glad över det! :D det kommer bli awesome! :D insläppet börjar 16 och 18 börjar hela saken :D wiho! :D

känns nästan lite tomt just nu eftersom alla slutade smsa nu...men snart slutar 2 av sötnosarna jobbet :D
har jag någonsin delat med mig av min kärlek till "god morgon"-sms tidigare, just love them! :D de ger en så fin start på dagen! :D

btw glömde kanske säga förut? men west coast riot va GALET BRA! :D rise against <3 och the hives va ju helt underbara! :D yeah! :D tågresorna va ju oxå ganska skoj, eller hur madde? träffa nytt folk, lyssna på musik, äta oss tjocka, it's all good :D

nu ska jag nog börja byta om och så. stor dag ju! få se älskade jacob black och bella swan! :D iiih! :D sen om en vecka är de movie night då jag och Maja ska få se twilight, new moon OCH eclipse på bio! :D awesome! :D men de kan ja berätta mer om då. nu ska jag fixa allt här, ha en bra dag! :)

slänger in en bild på hunken jag ska få se idag :) yummy ;D



kristen stewart kommer oxå :) tyvärr kommer inte robert pattinson eftersom han spelar in en annan film, men 2 av 3 duger gott och väl! iiiiih, spänd tjej! :D haha tydligen kommer eric saade oxå, allas älskade manboy.

Kommentarer
Postat av: madde

hahaha du och jag vet hur man åker tåg minsann :p :D



sämst att han inte spela manboy förövrigt! :(

2010-06-25 @ 16:45:20
URL: http://minlillamadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0