TJENA!

Min dag har då börjat GRYMT BRA!! förvånansvärt för en söndag ju :P jag va i stinsen en snabbis o köpte lite mat o så och så hittade jag ett par jeans som såg grymt bra ut på mig! woho! jag hittar ju ALDRIG jeans! och varje gång jag ska köpa ett par så blir ja bara irriterad för dom är så jobbiga att prova. Men dom här såg fiiina ut på mig! :D wiie! sen hittade jag även ett par silkes pyjamasbyxor (svarta) dom e skööööna :D dagen ska fortsätta med plugg plugg och återigen plugg...ser inte riktigt framemot de, men man måste ju göra de så ^^ och fett synd men jag måste strunta i träningen idag pga plugget :(:(:(

igår va jag hemma hos amanda o träffa massa människor som ja inte riktigt umgåtts med på ett tag, de va skoooj :) tackar för en kul kväll! :) däremot åkte ja hem relativt tidigt, lite tråkigt att åka tidigt men ja va tvungen att lägga mig tidigt för ja skulle till stinsen OCH plugga galet mycket...och så hade ja enormt ont i huvudet :/ hoppas att ja inte blir sjuk!

Imorn börjar min helvetesvecka...yey....massa prov! men de är bara ta de som de kommer och göra mitt bästa! men för att kunna göra mitt ultimata bästa så måste ja plugga, så that's what i'm gonna do now. som tidigare sagt funderar ja på att köpa en ipod och de blir nog troligen nästa helg. lite som en belöning att ja klarade veckan bra :D hihi

anywho nu måste jag fixa lite saker och pluuuugga! wish me luck! :)


Kommentarer
Postat av: nonno

Jobbigt stackare :( jag har iallafall klarat av biologin även om det troligen blir ig eller g. Nu är det fysik in i helvetes jävla skitrunk som gäller. FYFAN!! LÄS ALDRIG FYSIK! Och matte senare. Lycka till med plugget!!

2010-01-17 @ 18:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0