No, I'm Not Dead...

Idag har ja inte gjort nåt, brist på saker att göra i guess...fast sen ville mamma kolla på en film me mig så ja tänkte "why not?" vi kollade precis på den och helt ärligt va den fett mysko :S handla typ om en familj där ett av barnen hade cancer...fett deppigt ju! tror ja ska kolla på en annan film nu. verkar liksom inte vara så många inne på msn eller jo nu skriver ja lite med några xD och jag har definitivt ingen lust att sova nu ju dvs. de blir nog filmdax strax! :)


Imorgon ska jag och familjen hem till min kusin och hans familj, dom har precis skaffat en söt liten hundvalp! jag tror nog att jag kommer sno den...mihihi


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Inte sno hundvalpar miraaandis :), och om du ska det så vill jag iaf se ett foto på den ^^

2010-01-03 @ 02:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0