hellooo

hello, sorry for the lame update men igår va ja i skolan och sen åkte ja direkt och träffa madde ^^ skolan va ganska najs, fick höra att ja spg trött ut fast ja kände mig relativt pigg...haha. vi såg "this is england" på engelskan och de va väl 3-4 gången ja har sett den nu, skoj. gillar inte den så mycke. men gilla den mer nu än förut xD sen när ja slutat gick ja till syon och hon sa att dom råkat planer in 50 p för mycke så dom ska ta bort grafisk kommunikation och jag ska få välja en 50 p kurs ^^ hon sa även att om jag vill byta språk så är det okej :P men det vet jag inte riktigt om än, vad tycker ni?

sen efter det åkte jag och träffade madde :D:D vi åkte till kista och gjorde lite shopping (planen va inte att jag skulle köpa nåt men ja gjorde ju de ofc xD) jag köpte en svart tröja som har vingar på ryggen ^^ hahaha jag åt även ALLDELES FÖR MYCKE xD allt pga maja xD hahaha så från o med nu. idag. får inte jag äta godis till slutet av februari, hahahaha lycka till på den xD kommer faila så hårt, men gårdagen borde ha satt stop på allt sug xD haha jag kan när jag vill! men nu fan ska ja klara de, igår åt jag så pass mycke att de borde hålla mig borta från godis osv ett tag xD

jag o madde la oss typ 5 och då kunde vi ändå inte somna, så vi låg o skratta o prata ett tag och jag har ingen aning om när vi somnade xD sen la vi ett larm på 11 som madde inte vaknade av, den muppen ^^. så jag va tvungen o typ lägga mig över henne, ta min mobil, stänga larmet. sen somnade vi om xD jag vaknade igen vid 12 och sen sov ja en liten stund till, gick upp till sist för madde flyttat in sig mot mitten och då blire svårt för mig att hålla mig inne hahah. madde däremot sover fortfarande :P ja snodde hennes data och katten ligger här bredvid mig :P
anywho...my lovely fail, tack för en underbart skoj kväll!!!! :D<3

idag ska först madde och jag kolla på lite ipods (hon vill ha en touch och jag en nano) och sen ska jag troligen träffa tobbe. fett skönt med helg igen :) cyaaaa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0