I swear to tell the truth, the whole truth and nothing but the truth

JAG ÄR:

Blyg: Inom "kärlek", annars aldrig ^^
Smart: Har mina stunder
Långsam: Heard it once or twice...
Tålmodig: Ibland så
Stressad: Hahah inte så ofta
Öppen: Alldeles för öppen
Positiv: Only...ALWAYS! :D
Rolig: Skulle vilja säga att jag är det :P
Ansvarsfull: Hmm...ganska
Söt: Avgör själv :P

JAG HAR:

Svikit en kompis: Säkerligen..
Förlorat en bästa vän: Skulle väl säga de..
Sagt att jag älskar en kompis: Probably
Pussat en av samma kön: Noo
Slagit en kompis: Inte allvarligt iaf ^^
En kompis som vet allt: Inte allt, nobody knows everything.
Berättat hemligheter: Yes
Blivit sårad: Jorå
Haft stadigt förhållande: Nope
Krossat någons hjärta: Maybe?
Gett någon ditt hjärta: Beror väl på hur man ser det.
Sagt att jag älskar någon och menat det: Jepp
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Nee elakt jue
Varit otrogen: Nepp
Opererat mig: Nix
Cyklat omkull: Aj! :(
Sjungit i duschen: Sometimes (A)
Hoppat bungyjump: Verkar läskigt...men lite lockande på något sätt
Fobi för något: Hmm...not that I know of. Men de finns säkert nåt.
Sett någon dö: Inte irl
Varit på begravning: Både farfar och morfar
Sagt att jag hatar någon: Starkt ogilla

FAVORIT:

Låt just nu:
OWL CITY!! <3
Pryl: Min fina nya ipod (A)
Film: Twilight och New moon (surprise surprise)
Bok: Älskar massa böcker, men troligen Twilight-serien
Lärare i skolan: David och Janne va ju jävligt bra ^^
Plats: Inget för tillfället men där jag känner mig avslappnad antar jag
Frukt: Vindruvor och vattenmelon *yummy*
Dricka: Läääääsk <3
Ha på mig: Kläder?
Snacks: Popcorn, glass och godis (I want it all!)

LIVET:

Svart eller vitt: Beror på vad det är till
Skriva eller tala: Tala, jag gillar att prata ^^
Öl eller cider: Cider
Nagelbitare: Nope
Mobil eller ipod: Mobil, love the ipod men mobilen är väl lite mer användbar :)
Snygg eller charmig: Charmig, Oh so charming :)
Lösgodis eller choklad: Lösgodis kan ju vara choklad så ^^
Frukt eller grönsaker: Frukt
Film eller serie: Love'em both
Festa eller softa: Beror på humöret
Sommar eller vinter: VÅR! :D
Fredag eller lördag: Snart är det fredagsmys! :D
Ljus eller lampa: Ljus
Kärlek eller vänskap?: Vänskap :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0