yesss

Heeello, jag är lite trött nu! skola idag, ändrade mitt schema för period 3 hos syon. It's going to be soooo nice! looking forward to it! däremot beslutade jag mig för att vänta några veckor med beslutet om språk. Har ju kinesiskaprov nästa vecka så jag ska se hur de går där, skiter de sig så byter ja kurs xD blir tyska då :S

Sen efter skolan drog jag till stinsen och köpte en födelsedagspresent till my best girl, kan tyvärr inte säga vad de är eftersom hon läser bloggen mihihih :D de får hon vänta tills måndag för att se! då blir hon stor! :D

idag under kvällen var jag hos tobbe med madde, anton, erik, jacob o carro. de va naaajs, vi såg föräldrafällan o allmänt flummade ^^ i like it :D roliga people!

anywho...nu ska jag nog dra o sova...trött tjej! morgondagen bjuder kanske på en träning och sedan ska jag hem till amanda! :) nattinatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0