who the h*ll do you think you are?

Hahaha jag tycker de är väldigt kul att folk säger åt mig att vara mindre glad. speciellt när jag inte känner personerna. lite kul att dom tror att ja kommer ändra mig bara för att dom sa de. typ "hej jag känner inte dig, men snälla jag stör mig på dig, så ändra på hela din personlighet för mig" hahaha believe me jag kommer inte påverkas. Ba tjena jag kommer vara mindre glad och mer allvarlig med dig bara för att du ber om de :P man borde egentligen märka så fort jag litar på någon; det är då jag är allvarlig med personen.

I am the person that I am, like it or not. I won't change for anybody except myself :)

Kommentarer
Postat av: madde

jag gillar dej precis som du är :D just the right amount of happiness :D

2010-02-16 @ 23:55:07
URL: http://minlillamadde.blogg.se/
Postat av: Emilia

You go girl!<3 ;)

2010-02-17 @ 00:23:33
Postat av: Hanna

Tror iofs inte att hon va så seriös, men det är bra att du tänker fortsätta va du :) <3

2010-02-19 @ 13:29:24
Postat av: miranda

Madde: aaw ja gillar dig oxå, precis som du är min lovely fail! :D <3



Hanna: Nee ja vet de men hon är inte den enda som har sagt de till mig :P blir lite fundersam ^^ <3

2010-02-19 @ 17:59:09
URL: http://smilesmakemyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0