Surprise Surprise...

Jag misslyckades med pluggandet...ännu en gång. Blev iaf klar med min body balance uppgift :) matten fatta ja inte alls och kinesiskan sket jag i (well...what can i say...just love the language 8-) ) ingen tid att plugga imorn...fast kanske borde de några timmar...kan vara bra för mig. iaf kinesiskan. Min helg är ganska full. Imorgon ska jag följa med födelsedagsbarnet Åse när hon ska pierca naveln, sedan är planen att träffa Tobbe. På lördag har ja inga planer under dagen, men på kvällen ska jag hem till Åse på födelsedagsfest :) och sedan på lördag (alla <3-dag) ska jag fika med Åse en stund och sedan dra och träna med Madde (då vi även får en instruktion)

hihi jag älskar den nya designen på bloggen (A) <3
juste! idag köpte jag en grå tröja som jag har tänkt fett länge att jag velat ha! och min tur har tydligen vänt för den va på 50% rabatt! dvs den kostade bara 50 spänn! :D :D nee nu måste jag nog fixa mig o lägga mig! jag har troligen sömnbrist...fuck it. aja hörs imorn! Nattinatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0