Saturday mornin'

Fredagen - Dålig dag men sen så träffa ja madde en snabbis o hon muntra upp mig. fick även nästan 400 låtar av henne :D hello, massa bra musik på ipoden! sen på kvällen drog jag hem till axel där de va lite folk som ja inte träffat på länge, de va trevligt. har saknat dom.

Lördag -
vaknade med ont i nacken :( sitter o lyssnar på all min nya musik nu! :) Ska duscha strax och sen plugga som en liten galning eftersom ja är ganska upptagen imorn. Sedan på kvällen blir de födelsedagsfest hos Åse! :D Grattis i efterskott babe <3

Söndag - Alla <3dag!
Jag har en date med åse! vi ska fika :)
Jag har en date med madde! vi ska träna (få instruktion oxå) :D
Jag har en date med mina kinesiska böcker! :( ....även mina matteböcker!



Iaf! Time to go to work! Val av kläder, dusch, klä på mig, PLUGGA! Bye!

Kommentarer
Postat av: Åse

Jag är så ledsen för att jag ställde in vår fika! :( Fika på måndag istället, det kommer att bli jättebra. Och tack igen, tack för att du kom - det var jättekul!

2010-02-14 @ 14:06:47
URL: http://angustia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0