Oj, glömde visst bloggen

ja rubriken säger allt. jag kom hem igår och de va skönt att vara mitt ute i ingenstans ett tag :) bra sällskap och jag har även börjat virka en halsduk, den är fin (A) igår kom jag hem i tid så ja hann träna med madde, sen gick jag hem o gjorde lite olika saker och så kom madde hem till mig. vi kollade på våran fail-film :D jepp that's right, vi har en egen film, inte som vi gjort själva däremot xD

idag däremot va de studiedag, tackar rudbeck! :D fast jag blev väckt klockan 8 :( menmen :P har fortsatt virka massa idag och så har jag pluggat! hann göra massa saker känner jag, och jag tillagade lunch :O brukar aldrig hända när jag är ensam :P

imorn är de dags för plugg igen...bara ta tag i de, optimist javisst! :P
jaja, nu börjar klockan bli mycket kanske dags att sova :P nattinatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0