My lips are yours

Ensam på alla <3 dag...skoj...men jag har iaf fått instuktionen på gymmet me min lovely fail. åse ställde in fikat :( ska plugga snart...yey kursprov i kinesiska imorn :( hjälp mig? döda mig? kidnappa mig? vad som helst!!

I alla fall, hade superkul hos åse igår! tackar ännu en gång :) spelade mest sanning o konka, som jag va med i :O jag som aldrig brukar vara med i de :P hihi skoj va de iaf :D

Btw glad alla <3 dag :) Hoppas ni spenderade den med någon speciell och inte som jag med mina kinesiska böcker.



Kommentarer
Postat av: Åse

Det var jättekul att du kom! Ber om ursäkt för att jag blev sjuk och inte kunde fira v-day med dig, gumman. Men i helgen ska vi ösa järnet!

2010-02-16 @ 14:03:41
URL: http://angustia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0