Långt hår vs. Kort hår

Idag sa Åse till mig att jag skulle passa asbra i kort hår. Har varit lite emot de sedan 6an efter ett misslyckande men nu tar jag tillbaka frågan på bordet -
borde jag skaffa kort hår?
Finns ju en chans att jag skulle passa i det, men de finns även en chans att de skulle faila totalt. Är det värt att prova? Ett exempel på någon som passar i båda långt och kort hår är Ashley Green aka. Alice Cullen i Twilight. Hon klippte av sitt gorgeous långa hår för att karaktären Alice Cullen krävde kort hår - eller egentligen hade hon peruk först men ja tror hon klippte de nu. Fast jag skulle inte klippa så kort som hon, till typ axellängd menar jag :P Vad tycker ni? Hur borde jag göra? Låta det vara eller klippa kort? Värt att prova och sluta vara rädd, de växer ju ut igen?


Kommentarer
Postat av: Åse

GO FOR IT, GO FOR IT, GO FOR IT! Du kommer att bli så sjukt läcker, sexig och snygg. Hår växer ut om du nu blir missnöjd. Du kommer att bli fett het!

2010-02-17 @ 21:52:33
URL: http://angustia.blogg.se/
Postat av: Amandie

do it babe its just hair :D

2010-02-17 @ 22:43:35
URL: http://moew.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Jag tycker definitivt att du borde testa det! :), Och sen så ska du ha rufsigt! ^^ det skulle nog passa dig :) annars så jaa, som sagt. Det växer ut ;)

2010-02-17 @ 23:44:14
Postat av: Osito

Jag säger som Amandie ja:) Se på mig, jag har låtit håret växa sedan augusti bara för skoj skull(jag brukar klippa mig nästan varje månad).

2010-02-17 @ 23:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0