I could get used to this!

Sovmorgon till nu är min grej! börjar om 40 minuter och eftersom sl är cp så måste jag promenera till skolan. som tur är så är de ju bara 20 minuter men liksom...hej jag kommer frysa ihjäl? :( Jag gillar mitt nya hår ifall någon undrade och så har jag även röda naglar nu! de e snyyyyyggt :) haha jag vaknade 10.30 typ xD automatiskt! :O hade massa sms som ja svarade på och sen kunde ja inte somna om x( pigg är jag iaf och redo för ännu en måndag! :D men nu ska jag iaf fixa de sista sakerna innan jag tar min lilla promenix! ha en bra måndag! :D

3OH!3 - Starstruck

Kommentarer
Postat av: bladechaser

Hej du! Det här är en blogg som slår allt annat : http://bladechaser.blogg.se



läs den!!!



fin blogg för övrigt!! :D

2010-02-23 @ 12:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0