D U S C H

Vill bara säga en sak till madde :P

Madds - J är bådas ^^ inte bara din xD hahaha *dreggel* xD

Blev ingen träning idag som de brukar bli varje torsdag, fuck it...
pluggade lite matte och gick igenom min superkorta engelska redovisning. Borde gjort mycket mer...men nee...sket sig som vanligt. Hej vill någon skänka lite motivation?

Idag va en bra dag! Först frukost i skolan, sedan blev det yesman i aulan, Stand Up komedi av Soran Ismail och efter det en jättelång lunch och sen 2 lektioner. Matte och engelska. Har faktiskt haft en ganska rolig dag! Skrattat massvis (för de händer ju aldrig?...) och de är så himla skönt att bara skratta! Ren lycka!


och jag måste bara dela med mig av en tanke...har ni sett yesman? är det bara jag som vill gå omkring en dag och bara säga ja till allt pga den filmen? det ska jag prova någon dag! (när jag vågar...hmm...maybe...never?) Känner att jag MÅSTE se om det fungerar! Helt klart värt att prova...får allt se hur de blir med det :P

Imorn ska jag troligen till landet, kan bli skoj :) Nee nu måste jag verkligen duscha!





Kommentarer
Postat av: madde

MER MIN!!!! :D

2010-02-05 @ 00:15:12
URL: http://minlillamadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0