Bra Söndag!

Vaknade ganska pigg, de va fett skönt säger ja bara! :D sen tränade jag med bästa madde, vi är duktiga! :D och annars har ja typ inte gjort nåt. bara tagit de lugnt :) imorn börjar jag 13.50 så wiie :D sova massa! och fyi (for your information, för er som inte förstod de) så har ja lite svårt att andas! :( de kan verka som att ja suckar massa men nepp...ja får känslan av att jag inte får lagom mycket luft :/ har varit lite on and off ett tag nu...ganska jobbigt :( aja nu måste jag skriva lite förberedelser för geografi redovisningen imorn om endogena krafter, har egentligen inte så mycket att säga men de är ju bra att vara förberedd iaf :P sen ska ja sova, sova och sova. ni anar inte hur skönt de kommer bli! slänger även in en ganska skön låt! nattinatt! :)


Plain white T's - Natural Disaster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0