AWESOME FREDAG!

JAG HAR HAFT EN AWESOME FREDAG! :D först fick vi sovmorgon på engelskan som egentligen skulle varit första lektionen så wey :D sen va de matte, inte precis kul men de är roligt sällskap! sen va de lunch - lika kul som alltid även om de fattades människor! lite synd för jag ville äta en sista gång med dom menmen :( sen hade jag min sista body balance lektion och fick veta att jag inte längre ligger på ett svagt vg, så jag borde nog vara garanterad ett  VG nu! :D efter det hade jag kinesiska kursprov, den muntliga delen! den gick helt okej i min mening, råkade säga väldigt mycke "öööh" och "ehm" men hon tyckte att min muntliga del va asbra! :D fick även vg på båda de andra delarna i kursprovet! så jag kommer få VG i steg 1 :D :D och pga att jag hade mitt betygssnack nu så slipper jag lektionen på måndag dvs jag börjar 13.50 istället för 8.20! kan de bli bättre?! :D sen är vi även lediga på tisdag och på onsdag börjar mitt awesome schema!! :D :D

efter skolan så gick jag till centrum och frågade vad dom tycker om jag skulle klippa håret till axlarna och dom tyckte att de säkert skulle bli fint :D så de kommer väl troligen hända! om ja vågar... :P

och nu för att avsluta denna awesome fredag ska jag hem till Åse och vi ska tjocka oss! :D wiie! i'm happy! :D

Kommentarer
Postat av: hanna

neeeej :O så du äter inte lunch på måndag? :( bajs.. trodde jag skulle få äta lunch med dig en sista gång :( <3

2010-02-20 @ 21:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0