Yesterday and Today

Ja nu är de så att jag inte hann skriva igår :O upptagen flicka!
men iaf så igår skulle jag ha utvecklingssamtal klockan 11, jag kommer till skolan 10.50 och frågar i receptionen vart vi ska vara och hon säger att min mentor fortfarande inte kommit tillbaka från irland. skoj! gick upp helt i onödan. iaf så tänkte jag att ja gör de bästa av situationen så jag började åka mot täby fast de blev lite knas som resulterade i att anton sprang från mörby station till danderyds sjukhus :P haha snäll han är :D och sen åkte vi och va på åva ett tag. de va skitkul att träffa massa people :D fick typ en miljaaaard kramar! :D åh vad jag va glad då!

sen så drog vi ut och skulle till anton :D jag fick skjuts både till och från deras skola på en cykel och de kan inte ha varit lätt för jag väger en hel del :O creds till anton igen! starkt gjort! :) sen hängde vi där och jag, tobbe, anton och jacob gjorde våran egna version av barbie girl! :D haha såååå awesome! :D galet kul! sen så stack tobbe och jacob o jag o anton tog de lugnt. sen skulle vi mot min buss och de slaskar :O (slaskar aka. regn + snö) fett jobbigt :( sen kom jag hem och va tvungen att plugga massa...skoooooooj! hahah det roliga va att jag struntade i att göra min italienska, kom på en bra ursäkt och sen så va inte ens läraren på lektionen :D tack vulkanen på island! :D

idag så va jag i skolan 8.20-16 och 16-16.45 så övningskörde jag och 17-19 så hade jag min sista körkortsteori! helt sjukt...så förjävla trött!! ska ta och duscha och sen sitta o ta de rejält lugnt och sen sova! :D I like my plans! :)

slänger även in en av de bästa låtarna för tillfället! :D (jag byter ju favvolåt hela tiden ^^) ENJOY! :)



"And maybe it's not my weekend
But it's gonna be my year
And I'm so sick of watching while the minutes pass
While I go nowhere

And this is my reaction to everything I fear
(Everything I fear)
'Cause I've been going crazy
I don't wanna waste another minute here"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0