Bara för att jag är så cool...

HEJ! asså jag känner att jag borde skriva här men de finns ju inget att skriva om! hej jag har skaffat ett liv? :) men jag ska försöka se till att skriva lite mer då och då :) så vad sägs om en trevlig uppdatering nu? :D

ja först och främst - tack anton för en trevlig fest förra veckan typ :) hade skojsigt! :D
för de andra har jag skaffat ett jobb! :D är visserligen praktikant nu men de är för att jag måste lära mig allt först ju! asmycket att lära men kul är de än så länge :) blir nog super bra! det blir iaf jobbet för i sommar och nu i vår, får se sen. äntligen lite mer cash! :D så det är jag glad över :D

idag hade jag då ett kinesiskaprov... lika kul som alltid...woho! :S iaf så gick de nog kanske bra...:P de va för det mesta flervalsfrågor så jag hoppas att dom kan ta mig till ett fint G :) annars hade ja ju inte pluggat alls :/ haha jag både gillar och ogillar att mina vänner INTE vill göra mig sjuk/döda/kidnappa mig...bra att dom gillar mig så pass mycket att dom vill att jag lever :D men dåligt att dom ville att ja skulle genomlida prov :( men jag antar mest bra...så tack gullisar :) <3 imorn är de då matteprov och jag antar att ingen vill döda mig då igen? :/ aja...får helt enkelt försöka. madde, min sötnos!, hjälpte mig i hela 2 timmar idag! :) jag gjorde 8 tal...xD ja jag är snabb! hahah. tack failis! :D

hmm vad mer har jag inte sagt här...jo juste!! jag körde då en bil för första gången idag! :D va lite nervis men de är tydligen bra enligt läraren! när man är nervis är man mer uppmärksam :P jag tror jag gjorde helt okej ifrån mig iaf :) varken krockade eller fick motorstopp så (Y) han tyckte till och med att jag har bra motorik! :D

JAG FYLLER ÅR OM 2 VECKOR! 18 HERE I COME! :D WOOOHO! :D


jag vet inte riktigt vad mer jag ska säga just nu, haha. jag är allmänt GLAD! :D ser framemot i sommar, har ju ett jobb nu och jag ser så framemot italien och west coast riot med madde!! :D we're so gonna rock it! :D

kan inte lova att bli bättre på att skriva som jag har gjort förut, men you know att jag kommer skriva här lite då och då :)

ha de bäst people! :)

Kommentarer
Postat av: madde

sommaren kommer bli bääst :D:D (inga skor då inte)

2010-04-20 @ 19:01:48
URL: http://minlillamadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0