tjenixen!

känns som att dagen gått bra än så länge!

jag sov äntligen ut lite! måste vända tillbaka dygnet nu, sova e ju braaaa. idag började jag skolan 12.30 och hade ett svenska prov, de gick nog helt okej (håll tummarna!) menmen sen slutade jag :) åkte hem och jag har än så länge duschat, bytt lakan (bäddade sen lite halvt), fixat alla ihoptryckta väskor på ett fint sätt i dess låda ^^ och plockat undan den gigantiska högen med kläder från min stol så nu kan jag sitta vid skrivbordet! :D känner mig duktig! sen fortsättningen på dagen vet jag inte riktigt om, den borde nog spenderas med att fixa bort lite saker från skrivbordet och sen plugga, plugga, plugga!! har kinesiska prov på fredag (omfg liksom, jag suuuger på kinesiska) och sen har jag filosofi inlämning imorn! har ungefär gjort hälften eller nåt sånt av de, så jag måste fixa resten idag! stress? nej tack...men tyvärr e de så. som tur är så tycker jag att filosofi är ett roligt ämne så de gör inget, måste bara fundera massa ^^ :P

det som förgyllde min dag idag (eller iaf än så länge) var att madde skickade ett sms där det stod:
asså miranda jag vill bara krama sönder dig!
hur glad blir man inte av de liksom! :D så jag fick 2 uuuunderbara kramar från failisen idag! :D i like hugs :) <3

försökte även få tag på åse, jag vill prata med henne! känns som att vi har missat varandra, vi vet inte nåt som hänt den andra längre. men ändå var hon min angel of the day igår! facebook brukar ha fel på dom, men igår hade dom rätt :) vi måste hitta ett tillfälle att träffas! :)

anyways...back to cleaning...allt för att undvika pluggandet liksom xD
btw ja saknar min matta :( de e tomt¨på golvet utan den! x(

och på fredag kommer jag behöva börja sakna en viss människa i en heeel vecka! hur ska ja överleva utan en viss fail?! stanna kvar i sverige eller ta med mig? (A)

Kommentarer
Postat av: Åse

Jag är ledsen för att jag inte svarade! Jag hörde inte att det vibrerade i min väska. :p Men vi pratade en hel del sedan och vi ska ju träffas nu på lördag, så det ska vi inte klaga på!

2009-09-30 @ 16:46:14
URL: http://angustia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0