meh...

nu verkar de så att min fina design inte vill visas för nån :( that sucks speciellt eftersom ja spenderade massa tid på de, men förhoppningsvis visas de imorn! håll tummarna! kom ihåg att kommentera om den sen så ja vet om ja borde ändra nåt! :)

imorn är det en ny dag, ny vecka, dvs nya tag! och så är det ett steg närmre till nästa helg! inte för att ja vet vad ja ska göra då...menmen nåt dyker upp!

helgen va intressant och som vanligt börjar ja bli lite förvirrad, men jag litar på att de löser sig sen, 
I put my faith in you, and if everything goes bad I will take matter in my own hands! you can bet on it, this time i won't be such a coward...

"livet är en bergodalbana, bara för att de går neråt betyder de inte att de är slut! ta inte varje motgång så hårt, om nåt går ner måste de ju komma upp igen eller hur?" - ibland kommer dom här smarta sakerna till mig helt plötsligt! hahah

men ja ska nog gå o lägga mig snart, hoppas att förkylningen går över och att veckan går bra!!!

"don't look away, don't run away, it's only life..."

god natt, sov gott, dröm sött :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0