*klappa* xD

Jag är sjukt trött!!! Vet ni hur svårt de är att somna när man är övertrött (dvs. pigg typ..) och man hör smaskande bredvid? om ni inte visste så vet ni iaf nu att det är otroligt svårt. Hade definitivt klarat mig utan de...asså jag typ dör av trötthet...hjälp mig

anyways...japp...tänker inte uttala mig om igår...det var öh...intressant...
har även insett att jag är väldigt dum...greaaat

fast vet ni vad sjuukt ballt?!?!? Jag såg 2 stjärnfall igår!!! sååå ballt! awesome liksom!!! vi låg på "bragokex"-taket med massa filtar och kollade på stjärnorna och jag såg stjärnfall, första gången, ååh :D

btw förra inlägget skrevs från mobilen xD

ska typ gå o dö nu...hem till robert lite senare ikväll :)

tack hej.

Kommentarer
Postat av: kjdasklfj

hoppashoppashoppashoppashoppashoppas

2009-09-30 @ 21:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0