heeeeeeeeeeeeeeeeeello people, this was my friday!

hahaha jag är nog bästa ever på att uppdatera, fett länge sen ja skrev och nu känner jag för en uppdatering! känner oftast att ja inte har nåt att skriva och så läser ju inte särskilt många bloggen ändå menmen...i smell a uppdatering! 

igår började äntligen helgen! :D wooho! det negativa är att jag har blivit förkyld :( men ja klarar mig, i will survive!

kvällen började med att jag åkte hem till anton, eller okej vi åkte lite fel först men sen så hittade vi :D de va roooligt, och han har suuuperbra musiksmak!!! :D rise agaaaainst m.fl <3
efter nån timme så kom carro o erik dit oxå, vi va där en stund o skojjade :P sen drog vi till affären där de va jääääääääätte billigt godis, i like, 3.90/hg och 200 g chokladkaka för 10 kr :D mums! :D
efter de så drog vi till tobbe, där de sjöngs lite abba singstar, och moahaha jag vann! även om ja har sämst sångröst, haha, ja började garva hela tiden mitt i låtarna för alla lät så roliga xD

vi satt för de mesta o tog de lugnt, drack lite te :D sen drog carro och lite efter det erik, så då va de jag, anton och tobbe kvar. så vi låg i sofforna i mörkret o snackade o hade feeeett mys, oooh ja älskar mys, bästa ever <3<3

talk too you soon :)

"a good hug lasts about 7 seconds" HUG ME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0