dagen än så länge

God morgon! eller hmm...helt okej. sov lite dåligt, hade en skitmysko dröm, på gränsen till mardröm enligt mig :/

min första lektion var 2 timmars kinesiska och läraren snackade typ bara om olika delar av kina. hon hade en powerpoint presentation och satt bara och babblade som typ "där har jag varit, vi åt riktigt stark mat och starkt vin, vi var säkert uppe halva natten jätteglada, det var pga maten" aa yeah right, de va maten som höll er glada o pigga under maten...kändes så onödigt att gå dit, men ja skolkar typ aldrig så...^^

nu har jag 1 timmes hål + lunch, dvs 2 timmar hemma :D skööönt :) har precis påbörjat OC säsong 2, jag kollar typ igenom alla nu xD men de är en bra serie, så de gör inget att ja knarkar dom :D

jag o madde kom på att våran helg började fett på topp o verkade bara liksom gå neråt hela tiden :/ aja vi har i alla fall varandra :)

anyways...talk to ya later!

hoppas ni har en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: madde

you'll always have me <3

2009-09-21 @ 16:31:26
URL: http://minlillamadde.blogg.se/
Postat av: miranda

aaw du e så söt, cutiepie <3

2009-09-21 @ 17:11:58
URL: http://smilesmakemyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0