assssssssss

hellooo!

asså min dag..den började riktigt konstigt, ganska stressigt! jag skulle börja 8.20 idag och ni tror inte att jag STÄNGER AV alla mina larm och vaknar 7.50 istället dvs en halvtimme innan jag skulle börja av att pappa står vid dörren o frågade om ja skulle ha sovmorgon. ni förstår säkert att stressen bara flög in i mig o jag sprang omkring i mitt rum, jag fixade mig riktigt snabbt, sprang ner och tog på mig skorna, struntade i frukosten och åkte till skolan, jag är framme lite innan 10 över! OMFG liksom..de tog mig sammanlagt 20 minuter att vakna, klä på mig osv, och sen åka till skolan o så! jag är impad över mig själv...!!!

väl i skolan har jag filosofi 2 timmar, kuuuul...det ämnet är så förvirrande! och ja är vanligtvis vääldigt förvirrad...men det är fortfarande ganska kul :) egentligen sitter man nog o reflekterar för de mesta.
efter filosofin var det italienska, och de va så segt att ja satt o messade lite, då blev läraren sur på mig :(

sen va de lunch :D jag ville äta me madde så jag valde att dissa min mentorstid (vilket min mentor inte verkade ha nåt emot när ja frågade om de va nåt viktigt hon skulle säga, hon frågade inte ens vad ja skulle göra xD).
istället gick ja på maddes mentorstid och OJ vad hennes mentor försöker dra ut på tiden! "nu vill jag fråga madeleine hur det gick med baskerna" "vad är det för lunch idag?" och ingen lyssnade typ xD

sen efter den halvtimmen som vi var på mentorstiden så åt vi lunch och efter det så hade jag hål, men som tur va så höll linus mig lite halvt sällskap. efter allt detta utdragna va det filmkunskap, vilket är ett ganska roligt ämne :) satt med sandra då och vi kollade på typ massa klipp från olika filmen, bl.a. dum & dummare. Fett kul :D

slutade 4 och nu är jag hemma..har typ inget att göra förutom läxor och de försöker jag verkligen undvika som vanligt. dagen var som den var, började dåligt, gick helt okej. men det positiva var att min creepy dröm inte var tillbaka i natt igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0