yesterday/today so far

heeeej,

käkade nyss kebab från centrum. muuuuuuums, länge sen ja åt de. iaf, jag är vääldigt trött. kom hem halv 3 hemifrån madde. that's right jag fick tag på henne tillsist! :P hon sov varje gång ja ringde och vaknade inte av de. menmen igår hängde jag o madde i kista några timmar. först på donken och sen på wayne's där vi båda tog stora koppar av valfridryck (jag choklad och hon vaniljlatte) xD efter de gick vi runt i några affärer och anton kom dit. jag hittade en jäättefin tröja :P "I (äpple) vampires" i liked it!

idag är planen att åka till kista (igen) med amanda. vi ska se fame och troligen shoppa lite :) de blir kul att vara med henne! :D ska börja dra mig mot duschen och så! cya laaater :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0