yeeah...

HOLA!

igår va de z-dag, dvs för dom som inte förstår var jag ledig :D så först drar jag till åva gymnasiet och e där typ 1 timme, va me på en av antons lektioner o så. sen drog jag till täby centrum för oskar ville "shoppa", jag trodde han menade kläder men de va de tydligen inte...ibland är jag inte så smart :( anyways..sen så när "shoppandet" var klart så åkte jag till anton, eller först gick jag hem till oskar och oskar skjutsade mig till anton. där tog vi de luuugnt och åt pizza :D jag fick en me bl.a. jordnötter på xD fett knas, men ganska gott! sen kom tobbe, jacob o erik dit. dom kunde inte bestämma sig vart vi skulle vara så vi gick till deras gamla skola, och de resulterade i att vi skulle springa. smidig som jag är...och tydligen blind för de va mörkt..snubblar jag över nåt! slår i höften o armbågen, göör pissont så ja kunde inte springa längre, fast de gjorde inte så mycke..vi drog hem till anton igen och kollade på day of the dead, inte särskilt läskig, men ganska bra :P sen drog tobbe, erik o jacob. jag stannade kvar ett tag o sen kom pappa och hämtade mig. de va ganska mysigt att komma hem o se att man har ett mörkt märke på höften och inte kunna ligga på vänster sida, just den sidan ja ville sova på :( krigssår ^^

och idag blir de barnkalas hos min kusin, för 2 av hans barn fyller år! :D


talk to ya laaaater :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0