yeah! awesome! great! fabulous!

fabulous day going!!! :D

failis is back!!! :D yeeey, fast hennes röst va läskig, nästan borta ju! :O men ändå bra att ha henne tillbaka! de va kul att se hennes reaktion imorse på att hennes skåp blivit fyllt med tidningspapper! ^^

fick VG på hemskrivningen i filosofi! that's kinda awesome! :D och så fick ja veta att jag ligger på MVG i italienska steg 2! heeeelt grymt ju! fick nästan VG på de omtalade kinesiska provet, bara 2 poäng ifrån, tänk vad ja hade kunnat få om ja hade pluggat! xD

ganska chill dag. kinesiska, hade hål me amanda, berättade om italien utbytet till sista italienska steg 1 gruppen, hade lunch me linus och erik en liten stund, svenska eget arbete (våran redovisning e gryyym! snacka för förskolebarn e min grej de!), på filosofin fikade vi bara (galet skönt!), och sen på italienskan skulle vi skriva lite om italiens premiärminister Berlusconi.

ganska skön dag tycker ja!! :D

hade även utvecklingssamtal xD ja hade totalt glömt bort de, och så ser ja min mentor så gick vi igenom allt lite snabbt, tydligen är jag en väldigt glad och positiv tjej! och enligt henne så är det kanske mitt uppdrag i livet, att sprida glädje! :P de låter ju najs! :)

slutade 16.00 idag, och nu måste jag göra min filmkunskap som ska in imorn :S de kommer nog skita sig, men ja får försöka nu iaf. kollade på filmen igår, Narnia - Prince Caspian! :) ^^

hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: O

Gud gav dig leendet på läpparna för att göra världen lite gladare:)

2009-10-12 @ 20:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0