tisdag? onsdag? I don't have to know

det finns en enoooorm hög läxor bredvid mig, men tror ni jag tar tag i det? nejnej..som vanligt undviker jag den! känner mig så duktig...det som behövs göras:

  1. Plugga italienska inför kursproven - dvs jag måste kunna aaaallt vi har lärt oss!
  2. Filmkunskapsanalys - kollar troligen på stolthet och fördom och svarar på de knepiga frågorna vi fick.
  3. Filosofifördjupningsuppgift - "behövs verkligen filosofi?"
  4. Filosofihemskrivning - vilken etisk/moralisk teori jag gillar mest
  5. Svenska nyhetsuppgift - förberedelserna
  6. Gå igenom kinesiska häftet vi fick (som ja inte fattar så mycke av...)

visst ser de skoj ut?! yeeey...jag ser ju framemot att göra allt de här...NOT :(

idag ska jag träffa failis! hon kom hem från riga imorse och jag har paxat henne idag. men jag får ju inte tag i henne! jag ringde förut, hon svara inte. jag gick ner och lämnade mobilen uppe. hon ringde, jag svara inte. sen har ja ringt henne 2 gånger till, och hon har inte svarat. menmen vi får nog tag på varandra tillsist xD annars e de ju grymt mycke fail! xP

igååår träffade ja tobbe, erik o jacob. bus som vanligt, vi såg shanghai nights :)
och så köpte jag o syrran julmust :D 5 för 39 (+ pant då givetvis) skitbra erbjudande enligt oss :D mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0