sl

jag gillar inte bussar, och bussar gillar inte mig :(

skulle hem från täby idag och först så åker vi till eneby torg och så kommer inte bussen. väntar säkert 20 minuter på den och sen tar jag en annan och går av vid mörby centrum. vid mörby tar de en stund innan jag hittar vart 607:an går och så måste ja vänta 10 minuter på den. sen åker jag bussen ett tag, eeeeeeeenda till sollentuna station och där så måste ja vänta säkert en 15 minuter på den där dumma 514!!!
ååååh fan va jobbigt!!! jag frös, mobilen dog, ipoden dog och bussarna kom ju typ aldrig...
:( känns som en lyckad dag än så länge liksom...

jag kom hem typ 16.40 och skulle egentligen till stationen igen för att träffa åse och nån av hennes kompisar för vi skulle på bio. jag hann verkligen inte de, för typ 5 minuter innan bussen gick så insåg jag att mobilen har laddat hela 3%...fett mycke...så ja ba hepp...och tänkte men då tar ja moppen, fast de lockade ju inte när de regnade och va iskallt ute...vid tjugo över såg jag att mobilen har laddat till 13%, kuuuuuuul, så jag tänkte att jag varken hinner eller orkar göra de här så jag stanna hemma istället. de tråkiga var att jag verkligen ville göra nåt med åse. får se hur de blir...

igår däremot va roooligt :D träffade anton, marcus, "hugge" och robin. dom va skoj :) vi åt pizza o kollade på "the day the earth stood still" (tror ja den hette) och gjorde massa annat :P jag o anton sov över där hos marcus och de va skoooooj fast vi alla blev jäättetrötta efter ett tag så allt blev superknas.

cyaa later <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0