it's just the beginning!

heeello! nu e tiden ändrad, kändes bra med en extra timme men har nog fortfarande lite svårt att lägga mig i tid :P haha som ni ser nu xD ska däremot lägga mig efter de här inlägget :P

igår va ja hemma hos oskar på kvällen, ett tag sen man umgicks me den grabben så de va skoj! vi såg "ghosts of girlfriends past" sjukt bra film! i liked it! och sen försökte oskar bränna upp mina strumpor...när jag hade på mig dom! wtf?! that's kinda creepy...^^ fick även ett samtal från marcus och chockerande nog va han packad xD hahah han e alltid packad när han ringer mig xD

anywho idag va ja på marcus jobb, i typ 3½ timme xD kanske lite för länge(?) störde nog liiiite ^^ men skoj va de i alla fall! :) sen efter de så drog ja o träffa tobbe o erik och sen även jacob. efter ett tag med dom 3 filurerna så träffade vi anton och madde oxå. de va skoj me dom, och sen vid midnatt så tog ja bussen hem. hade bara ätit en macka på dagen så ja va ju galet taggad på att köpa en korv i mörby centrum men ni tror inte att de e stängt just idag?! ååh höll på att dö typ, men när ja kom hem åt ja en jääättegod macka :D

imorn (eller idag blire ju eftersom de e efter midnatt) ska madde o anton åka på kryssning till riga, jag skulle egentligen ha följt me men kunde inte så that kinda sucks...jag får hitta på nåt annat skoj! och jag har paxat madde när hon kommer hem på onsdag! moahaha :D she's mine. och fail, JAG KOMMER SAKNA DIG MEST! :P

nu borde ja väl lägga mig, e galet trött så de känns som en bra idé! :) sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0