HEI

idag var jag smidig nog att vakna 2 på morronen och va helt övertygad om att det var dag och att jag var sen! så ja springer upp och börjar byta om o så. sen kollar jag på klockan och inser att det är natt, halvt påklädd går jag och lägger mig igen. halv 7 på morronen går jag upp och ser min syrra sminka sig, supertrött som jag är lägger jag mig igen, jag drog upp mig vid en tidpunkt och tog på mig resten av kläderna och la mig en halvtimme till! åååh den halvtimmen, himmelriket! så himla skön! efter de så vaknade jag och åt frukost och drog till skolan.

jag tror att jag kanske lider av sömnbrist eller nåt? :S




dagen har annars varit ganska bra :) svenska redovisningen gick bra, jag har tydligen en positiv röst!! de gilla jag! positiv feed-back <3
såg klart på gökboet, helt okej slut. ganska intressant film!
åt lunch med madde m.fl. i like! :D


byebye...kan vara dags att sova nu? hmm...told ya...sömnbrist!


Kommentarer
Postat av: O

Varje natt verkar vara ett nytt äventyr;)

2009-10-16 @ 02:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0