heeeje

Jag älskar onsdagar!!! börja sent, sluta tidigt, kan de bli bättre? :D 
 
idag frågade en av italienska lärarna om ja kunde komma till hennes steg 1 lektion och prata lite om utbytet, självklart svarade jag ja men hah vad ska man prata om? så jag stod där och typ sa bara att dom borde åka för att de e skitkul, ingen frågade nånting..och när dom väl gjorde de så kollade dom på läraren och frågade, hahah bra där eller hur? anyways...jag ska snacka på den sista lärarens italienska steg 1 oxå ^^ fast ja tror inte att ja gör så mycke nytta menmen...hoppas kan man ju :)

Åt lunch med linus, hanna, maja och 2 till (som ja inte kommer ihåg namnet på). de va skoj! :D de e kul att umgås med några tjejer ibland, har ju typ bara killkompisar så ^^

nuuu fortsätter dagen...byebye


"i'm a fool for you"
"I won't say I can't live without you, becauseI can...I just don't want to"
söta citat (:


Kommentarer
Postat av: O

Killtjusaren;)

2009-10-07 @ 15:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0