fredag...?! neeje LOV!

heeeeej, nu e ja überglad! (dvs som alltid, men kanske lite extra nu) jag fick mina biljetter till midnattsvisningen! LOVE!

jag är lite trött nu men de ska inte stoppa mig från att ha jätteskoj ikväll! det blir till att träffa maddisen, anton, tobbe, erik o jacob. it's going to be FUN! :) tror ja...håller tummarna för de iaf! hah har ingen aning om vad vi ska göra, men vi hittar på nåt :P


oooh känner lite i käken nu xD skrattade lite för mycke och för länge nyss :P men de va värt de :D

"jag kan nästan känna doften till badrummet, jag e så himla kissnödig!" hahah

"hugo, säg vad heter du till henne"
"HUGO!"


btw jag är stolt över maddisen som klarade av att göra 3 prov på en dag, och ha pluggat inför alla utan att ha blivit galen! :) *applåder*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0