1 OKTOBER 2009, kl. 23:32

tjeeeeeeeeena mittbena ^^

hah borde jag skaffa lugg? :O de har inte varit lyckat tidigare, men jag känner nästan att jag vill prova igen..hmm...va tycker ni? ^^ äsch...ja ser lika mysko ut i de alla gånger xD men lite nyfiken är jag...som alltid. vill iaf göra nåt nytt med mitt hår, några förslag?

idag har jag (som vanligt verkar det som) failat med pluggandet, och ingen verkar vilja/kunna kidnappa(!) mig innan provet imorn :( åååååh de här kommer suga, hej jag får mitt första ig...:(
kinesiska är bara så himla svårt! de suuuger...kan typ bara: ni hao..^^ duktig tjej va? :P just kill me now typ, så ja slipper de.

ska träffa nonno + några andra imorn och så ska jag träffa åse på lördag :) gillar planerna :D


btw många verkar ha blivit tsms idag :O ^^
alla är så supersöta :D anton + madde, åse + marcus
grattis sötnosar!!! :D <3

Kommentarer
Postat av: Åse

Aaw! :D Jag kan kidnappa dig om jag inte har lektion, går det för sig? Jag smsar om jag har hål. Och tack!! Det känns jättebra och mysigt nu när det närmar sig höst och rugg (eller närmar sig, det är höst och rugg!). Vi ses på lördag, puss!

2009-10-02 @ 09:45:40
URL: http://angustia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0