ännu ett vad, ännu en gång vill jag VINNA!

igår på lunchen kom jag o maja på att vi borde ha ett vad, åååh vilket dumt vad! xD hahah jag kommer ju faila så stenhårt och då blire ju depp x( haha och NEJ vi är inte desperata, de här är bara en kul grej för att se om vi lyckas! dumt...maja leder och ja kommer säkert förlora stenhårt och behöva ta straffet! som tur är varar inte straffet så länge, så ja överlever ju :) men vafan, jag VILL vinna! håll tummarna för mig! :)

vi får veta vem som har vunnit när skolan börjar igen efter jullovet, dvs någon gång i januari!! WISH ME LUCK!

Kommentarer
Postat av: Maja

Kämpa på miranda, än är det inte kört!

Det går rätt åt helevte för mig me just nu så :/ men vi är bääst så vi klarar det här ;) <33

2009-10-23 @ 15:46:47
URL: http://thisismaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0